Θύματα παραπληροφόρησης έχουν πέσει οι καταθέτες της Olympus Bank, μετά την ανάκληση της άδειας λειτουργίας της, αφού η ανακοίνωση που εμφανίζεται στην αρχική σελίδα του ιστότόπου της (dramabank.gr), είναι ανακριβής.
Πιο συγκεκριμένα, η ανακοίνωση ενημερώνει ότι οι καταθέσεις μεταφέρονται στην Εθνική Τράπεζα και αμέσως μετά γίνεται ένας διαχωρισμός των καταθετών σε αυτούς που διαθέτουν λογαριασμό στην Εθνική και σε αυτούς που δεν διαθέτουν. Για όσους δεν διαθέτουν, είναι σχεδόν αυτονόητο ότι θα πρέπει να δημιουργήσουν έναν λογαριασμό προκειμένου αυτός να δεχθεί τις καταθέσεις που είχαν στην Συνεταιριστική.
Όμως, για όσους έχουν ήδη κάποιο λογαριασμό στην Εθνική Τράπεζα, η ανακοίνωση λέει: Οι Νέοι Πελάτες που είναι ήδη πελάτες ΕΤΕ και εγγεγραμμένοι στα ψηφιακά της δίκτυα θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν κινήσεις στους λογαριασμούς προερχόμενους από Olympus Bank αμέσως μετά την ολοκλήρωση της μεταφοράς τους στην ΕΤΕ.
Αυτό το εδάφιο της ανακοίνωσης είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΝΑΚΡΙΒΕΣ καθώς, ενώ υπονοεί ότι ο δικαιούχος δεν πρέπει να κάνει τίποτα και απλώς να περιμένει την μεταφορά των χρημάτων, η αλήθεια είναι ότι ο δικαιούχος ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗΣ του λογαριασμού του, ωστόσο αυτό δεν αναφέρεται πουθενά.
Ούτως ειπείν, όσοι/ες έχουν λογαριασμό στην Εθνική Τράπεζα και περιμένουν να εμφανιστούν χρήματα, περιμένουν ματαίως καθώς αν δεν περάσουν από την τράπεζα δεν θα γίνει απολύτως τίποτα.
{Πηγή δημοσίευσης: https://reportal.gr/, 14/2/2023}