Ο Δήμος Ξάνθης εντάχθηκε στο νέο πρόγραμμα myKEPlive του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και θα είναι ένας από τους πρώτους δήμους της χώρας που θα λειτουργήσει το πρόγραμμα και θα εξυπηρετεί άμεσα τους πολίτες, αναφέρει σχετική ανακοίνωση του Δήμου.
Πιο αναλυτικά:
Ενεργοποιήθηκε ήδη το «Ψηφιακό Γραμματοκιβώτιο»– οι ατομικές θυρίδες των ΚΕΠ στον Δήμο Ξάνθης και λειτουργούν. Είναι αυτές στις οποίες θα αποστέλλονται οι αιτήσεις των πολιτών, από τη Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2020.
Η νέα υπηρεσία έχει στόχο την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση και την παροχή διοικητικής πληροφόρησης στους πολίτες, χωρίς τη φυσική μετάβαση πολιτών στην υπηρεσία. Στην πλατφόρμα αυτή μπορεί ο πολίτης να εξυπηρετηθεί συγκεκριμένη μέρα και ώρα, προκειμένου να διεκπεραιώσει το αίτημά του, μέσω βιντεοκλήσης.
Υπηρεσίες που περιλαμβάνει:
Περιλαμβάνει διοικητικές διαδικασίες και διοικητική ενημέρωση που διεκπεραιώνονται από υπαλλήλους των ΚΕΠ επιλέγοντας μια από τις παρακάτω θεματικές υπηρεσίες:
- Διοικητική πληροφόρηση και διεκπεραίωση αιτήσεων
- Υπηρεσίες για επιχειρήσεις
- Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία
- Εξυπηρέτηση από τον Δήμο σας
Αξίζει να σημειωθεί ότι, η νέα υπηρεσία myKEPlive είναι προσανατολισμένη στην πλήρη εξυπηρέτηση των αναγκών των ΑΜΕΑ, προσφέροντας αφενός αυξημένο χρόνο βιντεοκλήσης στα άτομα με αναπηρία και αφετέρου διερμηνεία στη νοηματική γλώσσα, για πολίτες που έχουν προβλήματα ακοής.
Χρήσιμες, λειτουργικές πληροφορίες, για όλους. Συχνές απορίες-ερωτήσεις, απαντήσεις:
Πώς ενεργοποιώ την είσοδο στην πλατφόρμα;
Εισέρχεστε στην πλατφόρμα με δυο τρόπους:
είτε μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης Gov.gr, ακολουθώντας τη διαδρομή: «Πολίτης και καθημερινότητα»- Εξ αποστάσεως Εξυπηρέτηση Πολιτών
είτε πληκτρολογώντας τη διεύθυνση myKEPlive.gov.gr.
Και στις δυο περιπτώσεις χρησιμοποιείτε τους προσωπικούς κωδικούς/διαπιστευτήρια TAXISnet.
Στη συνέχεια και εφόσον έχετε επιλέξει το θεματικό πεδίο εξυπηρέτησης και το χρόνο για την τηλεδιάσκεψη/ βιντεοκλήση που επιθυμείτε, καταχωρείτε τα προσωπικά στοιχεία του προσώπου που θα λάβει μέρος στην τηλεδιάσκεψη.
Ψηφιακό Γραμματοκιβώτιο (θυρίδα) που ενεργοποιήθηκε στα ΚΕΠ Δήμου Ξάνθης
Οι θυρίδες, οι οποίες τέθηκαν σε λειτουργία στην υπηρεσία του ΚΕΠ του Δήμου Ξάνθης, αποτελούν στην ουσία ένα «ψηφιακό γραμματοκιβώτιο» μέσα από το οποίο θα γίνεται η επικοινωνία του πολίτη με την υπηρεσία.
Οι αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω gov.gr φέρουν χαρακτηριστικά ασφαλείας όπως μοναδικό κωδικό, QR code και προηγμένη ηλεκτρονική σφραγίδα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Έτσι ο πολίτης έχει τη δυνατότητα να υποβάλλει ηλεκτρονικά την αίτησή του μέσω της ηλεκτρονικής Πύλης gov.gr και την επιλογή «Θυρίδες» για την έκδοση διοικητικών εγγράφων και να παραλάβει το πιστοποιητικό που έχει ζητήσει, στην προσωπική του θυρίδα.
Η διαδικασία είναι αυτοματοποιημένη, καθώς οι αρμόδιοι υπάλληλοι του ΚΕΠ Δήμου Ξάνθης διαθέτουν την εφαρμογή «Κωδικοί Δημόσιας Διοίκησης» μέσω της οποίας μπαίνουν, χρησιμοποιώντας τον νέο τρόπο αυθεντικοποίησης που υλοποίησε η ΓΓΠΣ.
Ο Δήμος Ξάνθης συνεχίζει να αξιοποιεί με αμεσότητα κάθε δυνατότητα της διαθέσιμης τεχνολογίας, βάζοντας σε πρώτη προτεραιότητα την ασφαλή και ταυτόχρονα λειτουργική εξυπηρέτηση όλων των πολιτών.
Είμαστε εδώ, για να αντιμετωπίζουμε, όλοι μαζί, τις δυσκολίες που γεννιόνται, ιδιαίτερα σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία, έτοιμοι να ανταποκριθούμε στα θέλω σας, εξασφαλίζοντας φροντίδα και αμεσότητα.
{Πηγή δημοσίευσης: https://xanthi2.gr/, 21/11/2020}