Στην τουριστική έκθεση Philoxenia ο Δήμος Κομοτηνής

Αναγέννηση του visitikomotini υπόσχεται ο αντιδήμαρχος Πέτρος Ζωγράφου

Στην τριήμερη έκθεση τουρισμού Philoxenia στη Θεσσαλονίκη (18-20 Νοεμβρίου) συμμετέχει ο Δήμος Κομοτηνής μέσω του περιπτέρου της Περιφέρειας ΑΜΘ. Όπως εξήγησε στο ράδιο Χρόνος 87.5fm ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Πέτρος Ζωγράφου, ο Δήμος Κομοτηνής θέλει να είναι παρών σε όλα τα σημαντικά τουριστικά γεγονότα είτε με δικές του συμμετοχές είτε -όπως εν προκειμένω- μέσω του περιπτέρου της ΠΑΜΘ.

Στη Θεσσαλονίκη θα βρεθεί κι ο ίδιος, προκειμένου να αναπτύξει διάφορες συναντήσεις, ενώ ο Δήμος Κομοτηνής θα προβάλλει τις ομορφιές του. Η Έκθεση Τουρισμού Philoxenia από την πρώτη της διοργάνωση το 1985, μέχρι σήμερα, σκιαγραφεί το προφίλ του τουριστικού επιχειρείν στη χώρα διατηρώντας το ισχυρό της brand name. Διοργανώνεται ετησίως κάθε Νοέμβριο και αποτελεί το κομβικό σημείο συνάντησης του τουριστικού κλάδου, στο Διεθνές Εκθεσιακό & Συνεδριακό Κέντρο της Θεσσαλονίκης. H Philoxenia προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα της τουριστικής αγοράς, συντονίζεται με τις ανάγκες του επαγγελματία και τις επιθυμίες του ταξιδιώτη, ενώ συμβάλει στην ανάδειξη προορισμών και υψηλού επιπέδου υπηρεσιών.

«Είναι η μεγαλύτερη τουριστική έκθεση που γίνεται στη Βόρεια Ελλάδα και νομίζω ότι η παρουσία μας θα παίξει το ρόλο της, γιατί προσπάθειά μας είναι η παρουσία του Δήμου μας σε όσο το δυνατό περισσότερα γεγονότα που αφορούν τον τουρισμό» σημείωσε χαρακτηριστικά ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, που έθεσε το στόχο μέσα από αυτές τις συμμετοχές «να γνωρίσουν οι αγορές όσο το δυνατό γίνεται τον Δήμο μας και κατ’ επέκταση το Νομό Ροδόπης».

Υπογράμμισε πως η Δημοτική Αρχή δίνει έμφαση στον θεματικό τουρισμού, δηλαδή κυρίως πολιτιστικό, θρησκευτικό, μαθητικό και συνεδριακό.

Αδρανές το visitkomotini

Κληθείς να σχολιάσει την τουριστική διαδικτυακή πλατφόρμα visitikomotini, η οποία ξεκίνησε μεν ως καλή προσπάθεια αλλά πλέον έχει περιπέσει σε αχρησία, ο Πέτρος Ζωγράφου υποσχέθηκε αναγέννησή της.

«Θα δούμε ένα άλλο visitkomotini και πολύ διαφορετικά social media. Θα γίνουν πολύ όμορφα πράγματα. Θα είναι πολύ ενεργά και θα προσπαθήσουμε να ανεβάσουμε την αλληλεπίδραση και την επισκεψιμότητα, ώστε να προβάλλουμε με κάθε τρόπο την περιοχή μας» δεσμεύτηκε.

{Πηγή δημοσίευσης: https://xronos.gr/, του Δήμου Μπακιρτζάκη, 18/11/2022}