Με το «δεξί» ο Μάιος στην παραλία της Ξάνθης

Στ. Καρατσομπανάκης: «Πολύ θετικά τα μηνύματα για την θερινή σεζόν – Είμαστε αρκετά αισιόδοξοι»

Αισιοδοξία για την νέα θερινή σεζόν, επικρατεί στους ιδιοκτήτες αναψυκτηρίων και καταλυμάτων της παραλιακής «ζώνης» του Δήμου Αβδήρων, αφού η Πρωτομαγιά (αν και ο Μάιος δεν τους έχει δείξει αυτό που περίμεναν), ήταν μια πολύ καλή ημέρα, όπως εξηγεί μιλώντας στην «Θ» ο  γνωστός επιχειρηματίας της ταβέρνας «ΓΟΡΓΟΝΑ» και του beach bar «AMMOS» κ. Στέφανος Καρατσομπανάκης. Ο ίδιος αναφέρεται και σε δύο μείζονα ζητήματα, αυτό της ανάγκης δημιουργίας επιπλέον καταλυμάτων, αφού η περιοχή έχει ήδη «αγαπηθεί» από πολλούς ξένους «γείτονες» αλλά και αυτό της ανάγκης πολεοδομικής τακτοποίησης της περιοχής, μέσω του Τοπικού Χωρικού Σχεδίου.

«ΠΟΛΥ ΘΕΤΙΚΑ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΕΖΟΝ – ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΡΚΕΤΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΙ»

Πιο αναλυτικά ο κ. Καρατσομπανάκης, εξήγησε στην «Θ» ότι «τα μηνύματα είναι πολύ θετικά για την σεζόν και η ανταπόκριση του κόσμου, επίσης, θετική. Βέβαια «πέσαμε» λίγο με τον καιρό. Ο Μάιος δεν μας έχει δείξει ακόμη αυτό που περιμέναμε, αλλά παρόλα αυτά η Πρωτομαγιά ήταν ευτυχώς μια μέρα αρκετά καλή – γιατί δεν χάλασε ο καιρός – και το δείγμα ήταν επίσης πολύ καλό. Είμαστε αρκετά αισιόδοξοι και πρέπει να παραμείνουμε. Περάσαμε 2-3 χρόνια με τον κορωνοϊό, τα καταφέραμε, βγήκαμε ζωντανοί, σώοι και αβλαβείς και τώρα παλεύουμε με ψηλά το κεφάλι για κάτι καλύτερο. Άρα, μόνον με αισιοδοξία μπορούμε να το αντιμετωπίσουμε. Στο τέλος του Καλοκαιριού μπορείς να πεις κάποια πράγματα που μας έχουν «πειράξει», αλλά από την αρχή μόνον θετικά «βλέπουμε». Υπάρχουν αρκετές κρατήσεις, από ο,τι μιλάμε με συναδέλφους που έχουν καταλύματα. Υπάρχει ένας «οργασμός» γενικότερα στην περιοχή μας. Εδώ βέβαια κρούεται επανειλημμένα και ένας «κώδωνας». Πρέπει να αφυπνιστούμε και το ξαναδηλώνουμε αυτό. Οι παραλίες μας δηλώνουν μεγάλο «παρόν». Έχουμε γίνει τουριστικός προορισμός, προσπαθούμε να έχουμε καταλύματα αλλά δεν αρκούν. Η Ξάνθη έχει τεράστιες προοπτικές, παρότι δεν έχει ανάπτυξη. Για να φιλοξενήσεις κόσμο – γιατί αυτό είναι το πιο μεγάλο πρόβλημα ακόμη και αν έχουμε «μαγαζάρες» το θέμα είναι που θα μείνει ο κόσμος – πρέπει να έχεις καταλύματα. Πώς να κάνουμε διαφήμιση; Πώς να απαιτήσουμε εμείς από την περιφέρεια ή τον δήμο να διαφημίσει την περιοχή αν δεν έχουμε υποδομές για να φιλοξενηθεί ο κόσμος; Άρα πρώτα πρέπει να κάνεις τις υποδομές και μετά να κάνεις την διαφήμιση. Εχει διαφημιστεί η περιοχή μας στις γειτονικές χώρες τόσα χρόνια. Θέλουν να μας επισκεφθούν, αλλά που θα μείνουν; Δεν μπορούν να έρχονται αυθημερόν μόνο. Αυτό είναι ένα μόνιμο πρόβλημα. Αν θέλουμε να έχουμε μια ανοδική ανάπτυξη – γιατί ήδη είναι πολύ θετικά αυτά που έχουμε, υπάρχει ένα πολύ μεγάλο ενδιαφέρον από τον κόσμο – πρέπει να προχωρήσουμε στα επόμενα βήματα. Ας σκεφτεί ο καθένας για αυτό, τι μπορεί να κάνει με το λιθαράκι του».

«ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΤΟ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΓΑΛΑΖΙΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ – ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ»

Αναφορικά με τις παραλίες – με αφορμή και τις τέσσερις γαλάζιες σημαίες στον Δήμο Αβδήρων – ο ίδιος τονίζει ότι «για να πάρεις γαλάζιες σημαίες, σημαίνει ότι υπάρχουν κάποιες προϋποθέσεις οι οποίες τηρούνται. Αυτό είναι πολύ ευχάριστο».

{Πηγή δημοσίευσης: https://www.thraki.com.gr/, 11/5/2023}