Πάνω από 3500 επισκέπτες στο Περίπτερο του Επιμελητηρίου Έβρου στην 82η ΔΕΘ

Oλοκληρώθηκε η επιχειρηματική αποστολή στην 82η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ). Περισσότερες από 20 επιχειρήσεις συμμετείχαν στο περίπτερο 17 του Επιμελητηρίου Έβρου, προωθώντας προϊόντα και υπηρεσίες που παράγονται στον Έβρο προσελκύοντας συνολικά 3546 επισκέπτες. Οι επιχειρήσεις είχαν την ευκαιρία να προσεγγίσουν ένα ευρύ κοινό, να αναζητήσουν νέους πελάτες και να κλείσουν εμπορικές συμφωνίες σε ένα περίπτερο 100τ.μ. πλήρως εξοπλισμένο από το Επιμελητήριο Έβρου.

Το Επιμελητήριο Έβρου στα πλαίσια ανταποδοτικών υπηρεσιών παρείχε ένα περίπτερο 100 τ.μ. με τον απαραίτητο εξοπλισμό και υποδομή για την προβολή, προώθηση και πραγματοποίηση συναντήσεων  με δυνητικούς πελάτες. Περισσότερες από 20 επιχειρήσεις συμμετείχαν και μοιράστηκαν τον χώρο ο οποίος είχε σχεδιαστεί για την συλλογική προβολή της ταυτότητας, των προϊόντων και των υπηρεσιών της Π.Ε. Έβρου. Οι εκθέτες που ανταποκρίθηκαν αρχικά στο κάλεσμα του Επιμελητηρίου Έβρου ήτανε 24 επιχειρήσεις από τις οποίες τελικά συμμετείχαν  οι 19. Η πλειοψηφία συμμετείχε όλες τις ημέρες της έκθεσης ενώ μερικές επωφελήθηκαν επιλεγμένες ημέρες.

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία τα οποία τηρήθηκαν από το Επιμελητήριο Έβρου με σκοπό την αξιολόγηση της ενέργειας και στόχο την μέτρηση της αποτελεσματικότητας κατά την διάρκεια της έκθεσης :

οι επιχειρήσεις που συμμετείχαν ήρθανε συνολικά σε επαφή με 3546 επισκέπτες

οι 516 από αυτούς εκδήλωσαν ενδιαφέρον για την συνεργασία με τις επιχειρήσεις.

πραγματοποιήθηκαν 34 συμφωνίες

Επιπρόσθετα  οι φωτογραφίες που αναρτήθηκαν στα κοινωνικά μέσα από το κανάλι του Επιμελητηρίου και τους λογαριασμούς των εκθετών, αφήσανε ένα αποτύπωμα με περισσότερες από 50.000 προβολές για τις επιχειρήσεις και τον Έβρο.

Το Επιμελητήριο Έβρου στο πλαίσιο ενίσχυσης των ανταποδοτικών υπηρεσιών θεμελίωσε μια πάγια τακτική μέτρησης και αξιολόγησης των ενεργειών, με στόχο την διατήρηση και την ενίσχυση των πιο αποτελεσματικών.  Συμπληρωματικά η Διοίκηση ήδη εργάζεται σε μια νέα παρουσία για τις εκθέσεις που θα διακρίνεται από υψηλή λειτουργικότητα και αισθητική, ξεφεύγοντας από την συμβατική  τυποποιημένη δομή περιπτέρου. Στόχος η ενίσχυση της επισκεψιμότητας.

Σχετικοί σύνδεσμοι:

www.evroschamber.gr   

http://tif.helexpo.gr

Έντυπο Λίστας Εκθετών: https://rebrand.ly/evroschamber_expo_list

[Πηγή δημοσίευσης: https://reportal.gr/, 20/9/2017}