Σε λειτουργία έχει τεθεί η mobile εφαρμογή “Δημότης Ορεστιάδας”, που δίνει τη δυνατότητα στους δημότες να αναφέρουν προβλήματα καθημερινότητας που άπτονται των αρμοδιοτήτων του δήμου, να ενημερώνονται αλλά και να λαμβάνουν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πιστοποιητικά οικογενειακής κατάστασης, γέννησης και εγγραφής στα μητρώα αρρένων.
Η λειτουργία της θα έχει δοκιμαστικό χαρακτήρα μέχρι το τέλος Μαρτίου, και από την 1η Απριλίου θα είναι απολύτως έτοιμη και πλήρης, για ευρεία χρήση από τους δημότες. Προς το παρόν είναι διαθέσιμη στο android και σε λίγες ημέρες θα είναι έτοιμη και στο apple store. Τα αιτήματα και οι αναφορές προβλημάτων θα λαμβάνονται από την κεντρική διαχείριση της εφαρμογής και στη συνέχεια θα προωθούνται στις αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου, οι υπάλληλοι των οποίων θα καλούνται να τα διεκπεραιώνουν και να τα επιλύουν. “Η εφαρμογή δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της τεχνολογικής αναβάθμισης του δήμου και με γνώμονα την καλύτερη πρόσβαση των δημοτών σε υπηρεσίες και σε ενημέρωση, ενώ από την πλευρά του, ο δήμος θα έχει τη δυνατότητα να πληροφορείται από τους δημότες του για προβλήματα που εντοπίζουν”, ανέφερε εχθές, στη διάρκεια παρουσίασης της εφαρμογής, ο δήμαρχος Ορεστιάδας, Βασίλης Μαυρίδης.
Οι σύνδεσμοι που έχουν ήδη ενεργοποιηθεί αφορούν στην αναφορά προβλημάτων (προς το παρόν για: αντικατάσταση λάμπας, απομάκρυνση ή τοποθέτηση κάδων, κλάδεμα δέντρου, λακκούβα σε οδόστρωμα, μεταφορά ογκωδών αντικειμένων, πρόβλημα σε πάρκο, ετοιμόρροπα κτίρια, θέματα καθαριότητας), στην πληροφόρηση για διακηρύξεις του δήμου, για εκδηλώσεις και άλλες ανακοινώσεις, ενώ ενεργός είναι και ο σύνδεσμος με “σημεία ενδιαφέροντος” του δήμου, στα οποία έχουν ενσωματωθεί 300 περίπου τοποθεσίες, που συνδέονται και με χάρτες πλοήγησης. Παράλληλα, παρέχονται και χρηστικές πληροφορίες (π. χ. εφημερεύοντα φαρμακεία) αλλά και τα τηλέφωνα των υπηρεσιών του δήμου.
Τέλος, η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα χορήγησης τριών πιστοποιητικών σε πρώτη φάση (πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης, γέννησης και εγγραφής στα μητρώα αρρένων), τα οποία οι δημότες μπορούν να ζητούν και να λαμβάνουν ηλεκτρονικά, εφόσον, προηγουμένως, έχουν ταυτοποιηθεί στα ΚΕΠ. Τα πιστοποιητικά θα είναι ψηφιακά υπογεγραμμένα και θα μπορούν να χρησιμοποιούνται έγκυρα σε οποιαδήποτε υπηρεσία.
“Η εφαρμογή, συνολικά, είναι εύχρηστη και εύκολα κατανοητή από τους χρήστες”, διαβεβαίωσε κατά την παρουσίασή της ο υπεύθυνος μηχανοργάνωσης του δήμου Ορεστιάδας, Κώστας Κατραντζής.
{Πηγή δημοσίευσης: https://elthraki.gr, από ert.gr, 21/2/2019}