Φοιτητές του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης στην Κομοτηνή παρουσίασαν τις επιχειρηματικές τους ιδέες που συνολικά ήταν 23, έξω από το αμφιθέατρο του τμήματος χθες 14/12.
Η εκδήλωση έγινε στα πλαίσια του μαθήματος «Επιχειρηματικότητα Ι» και η εκδήλωση είχε όνομα «Marketing and Promotion», καθώς αφού οι φοιτητές συνέλαβαν την επιχειρηματική ιδέα, μετά αναλάμβαναν την προώθηση της ιδέας τους. Η εκδήλωση περιλαμβάνει φέτος: poster session δηλαδή παρουσίαση με την μορφή posters των καινοτόμων επιχειρηματικών ιδεών των φοιτητών. «Ακριβώς όπως γίνεται στο εξωτερικό για προσέλκυση χρηματοδότησης από εξωτερικούς χρηματοδότες» ενημέρωσε ο καθηγητής του Τμήματος Περικλής Γκόγκας. Σε δεύτερο χρόνο έγινε το promotional spot δηλαδή η προβολή τηλεοπτικού διαφημιστικού που δημιούργησαν οι φοιτητές για το προϊόν τους.
Όσο για το κατά πόσο υλοποιούνται αυτές οι ιδέες ο καθηγητής μιλώντας στο ράδιο Χρόνος 87.5fm είπε πως «σίγουρα και οι 23 αυτές ιδέες δεν θα υλοποιηθούν, αλλά κάθε φορά εάν υλοποιούνται 1-2 από αυτές και παράλληλα οι φοιτητές αποκτούν γνώση και εμπειρία για να καινοτομήσουν, το θεωρώ εξαιρετικά επιτυχημένο». Ο καθηγητής σε άλλο σημείο του λόγου του φάνηκε ενθαρρυντικός προς τα νέα παιδιά που έχουν επιχειρηματικές ιδέες, τονίζοντας πως μια καλή ιδέα θα βρει πάντα χρηματοδότηση.
Τα οφέλη για τους φοιτητές
Ο κος Γκόγκας είπε πως οι φοιτητές μέσω αυτής της διαδικασίας “γεμίζουν” το βιογραφικό τους, καθώς αποτελεί κατά τον ίδιο ένα σημαντικό προτέρημα και «ξεχωρίζουν».
Επίσης τους δίνει αυτοπεποίθηση ότι μπορούν να δημιουργήσουν κάτι και αρχίζουν να πιστεύουν στις ικανότητές τους.
Όσες ιδέες παρουσιάστηκαν από τους φοιτητές χθες μαζί με το τελικό business plan που θα παρουσιαστεί τον Ιανουάριο θα διαγωνιστούν για τα 4 βραβεία Marketing και Promotion του τμήματος: βραβείο Poster, Δημιουργικού, Εφέ, Καλύτερου Spot.
{Πηγή δημοσίευσης: https://www.xronos.gr/, του Ανδρέα Αγελαρίδη, 15/12/2021}