Σκηνές ελληνικής «τρέλας» για μία ακόμη φορά επί θρακιώτικου εδάφους αποτυπώνει ο «Χ» μετά από παράπονο αναγνώστη μας, ο οποίος μας έστειλε μάλιστα χαρακτηριστικό βίντεο το οποίο «περιγράφει» οπτικά όλο το συμβάν.
Οι μπάρες επί του σιδηροδρόμου του ΟΣΕ, στο ύψος της Μελέτης, κατέβηκαν με πολλή καθυστέρηση. Η αμαξοστοιχία πέρασε κανονικά από το σημείο, αλλά χρειάστηκαν 15 δευτερόλεπτα κατά τα οποία το τρένο διερχόταν μπροστά από τις μπάρες, μέχρι αυτές να αρχίσουν την «κάθοδο». Ενδεικτικό μάλιστα του πόσο υπολειτουργούν είναι ότι ακόμη και όταν άρχισαν να κατεβαίνουν, έμειναν μέχρι τη μέση!
Διπλός ο κίνδυνος
Ο κίνδυνος στα εδάφη της Ροδόπης για τους οδηγούς είναι διπλός. Και υπάρχει εξήγηση:
Πρώτο και αυτονόητο, καθώς οι μπάρες δεν κατεβαίνουν, μπορεί να έχουμε σφοδρό –ακόμη και θανατηφόρο- τροχαίο, εάν ο οδηγός δεν προσέχει.
Δεύτερον, καθώς οι οδηγοί του νομού Ροδόπης «γνωρίζουν» ότι δεν εκτελούνται επιβατικά τακτικά δρομολόγια στο νομό, πολλοί πλέον δεν σταματούν καθόλου!
Όμως, η προσωρινή(;) διακοπή των δρομολογίων τρένων στο νομό Ροδόπης δεν σημαίνει ότι δεν χρησιμοποιείται καθόλου ο σιδηρόδρομος, καθώς εκτελούνται μεμονωμένα εμπορικά δρομολόγια και μάλιστα σε άτακτα χρονικά διαστήματα. Επίσης, όπως προδίδει το εν λόγω περιστατικό, από το σημείο διέρχονται και αμαξοστοιχίες που «κουβαλούν» βαγόνια, που ενδέχεται να χρήζουν συντήρησης ή έχουν κάποια βλάβη. Άλλωστε, δρομολόγια τρένου υπάρχουν από Αλεξανδρούπολη προς Δίκαια (οικισμός του Β. Έβρου) και το αντίστροφο.
Άρα, οι οδηγοί καλούνται να είναι πιο προσεκτικοί, γιατί –όπως όλα δείχνουν- οι μπάρες του σιδηρόδρομου είναι προβληματικές.
Τον Ιούλιο του ’18 ο «Χ» είχε καταγράψει θανατηφόρο τροχαίο στη διάβαση των Δουκάτων ν. Ροδόπης, με θύμα έναν 78χρονο άντρα.
{Πηγή δημοσίευσης: https://www.xronos.gr/, του Διονύση Βοργιά, 19/12/2019}