Με το σύνθημα «Άνοιξε – Κλείσε, κι όποιος αντέξει” “βγαίνει μπροστά” η Ένωση Γονέων Μαθητών του δήμου Αλεξανδρούπολης για τα σχολεία στην εποχή του covid-19, όπου οι μαθητές έχουν συνηθίσει πλέον ανά δύο εβδομάδες να αλλάζουν “παραστάσεις”.
Οι Πανελλήνιες πλησιάζουν και τα λύκεια στην χώρα μας συνεχίζουν με τηλεκπαίδευση, γεγονός που απομακρύνει τους μαθητές από την ουσιαστική σωστή εκπαίδευση.
Μέσα σε αυτά τα πλαίσια “ταραχής” θα λέγαμε η Ένωση Γονέων Μαθητών δήμου Αλεξανδρούπολης εκφράζει πως:
“Και να λοιπόν που ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ μετά το πρώτο κλείσιμο των σχολείων λόγω της εμφάνισης του κορωνοιού, τα λύκεια είναι για μία ακόμη φορά κλειστά, με τα παιδιά μας έξω από τον φυσικό τους χώρο, μπροστά σε μια οθόνη (όσα διαθέτουν τα απαραίτητα για τηλεκπαίδευση και μόνο όταν ανταποκρίνεται η πλατφόρμα) να παλεύουν να καλύψουν την ύλη.
Όλον αυτό τον χρόνο, κυβέρνηση και υπουργείο κώφευσαν προκλητικά στις φωνές των μαθητών, των γονιών τους και των εκπαιδευτικών για ΑΝΟΙΧΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΑΣΦΑΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ (μείωση μαθητών ανά τμήμα, επαρκές και μόνιμο προσωπικό καθαριότητας, μαζικά και επαναλαμβανόμενα τεστ σε εκπαιδευτικούς και μαθητές). Αντίθετα, επιδόθηκαν στην προώθηση αντιεκπαιδευτικών και αντιπαιδαγωγικών ρυθμίσεων (αύξηση πλήθους στα τμήματα της πρωτοβάθμιας, τράπεζα θεμάτων στην Α’ λυκείου, αλλαγές στον τρόπο εισαγωγής στην τριτοβάθμια, προώθηση παιδικής εργασίας στα 15, και άλλα, και άλλα.)
Η μέθοδος του ακορντεόν τσακίζει τη ζωή των οικογενειών μας και την ψυχική υγεία των παιδιών μας!
Φτάνει πια με την ατομική ευθύνη. Η πολιτεία να αναλάβει τις δικές της ευθύνες, χωρίς να υπολογίζει ΚΟΣΤΟΣ.
ΤΑ ΛΥΚΕΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ. Τα παιδιά να παρακολουθήσουν διά ζώσης τα μαθήματά τους, με όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας και διαφύλαξης της υγείας.
ΝΑ ΣΤΗΡΙΧΘΟΥΝ οι μαθητές της Γ’ Λυκείου, που για άλλη μια χρονιά οδεύουν προς τις πανελλήνιες εξετάσεις ταλαιπωρημένοι.
Και επιτέλους! Απαιτούμε:
- Αύξηση στα δρομολόγια των λεωφορείων που μεταφέρουν μαθητές. Η ατομική ευθύνη «συνωστίζεται» επικίνδυνα σε αυτά.
- Παροχή δωρεάν ηλεκτρονικού εξοπλισμού για την πρόσβαση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, όπου και μόνο όπου αυτή είναι απαραίτητη.
- Επάρκεια προσωπικού καθαριότητας καθ’ όλη τη διάρκεια λειτουργίας των σχολείων.
- Τα παιδιά μας δικαιούνται ένα σχολείο που θα τα μορφώνει ολόπλευρα, θα τα στηρίζει, θα τα εκπαιδεύει και μαζί τους θα αγωνιστούμε για να το διεκδικήσουμε”.
{Πηγή δημοσίευσης: http://www.e-evros.gr/, 8/3/2021}